Erfarenheter av kundsupport hos olika streamingtjänster???
Jag vet inte hur många gånger jag försökt få hjälp från olika streamingtjänsters kundtjänst, men det är alltid samma visa – man får vänta i flera dagar, och när man väl får svar är det bara kopierade mallar som inte ens svarar på min fråga. Senast blev jag utelåst från mitt konto efter att ha bytt enhet, och supporten sa att det var "en säkerhetsåtgärd", men utan att ge någon lösning. Jag vill verkligen hitta en tjänst där man faktiskt kan få personlig hjälp utan att känna sig ignorerad. Har ni haft bättre erfarenheter nånstans???
7 Views
Jag tror att det beror mycket på vilken typ av tjänst man väljer. De större jättarna verkar nästan ha glömt bort att användare kan behöva riktig mänsklig hjälp. Jag har själv haft svårigheter med att få tag på någon som faktiskt förstod vad mitt problem handlade om. Det slutade med att jag bytte tjänst, inte för att kanalerna var dåliga – utan för att man som kund kände sig osynlig. Man vill ju inte behöva jaga support i dagar bara för en enkel inställning. Det borde vara en självklar del av tjänsten, men tyvärr är det inte så överallt.